Céginformáció és elérhetőség


Cégünk 1999-ben alakult, de más vállalkozási formában már 1995 óta működik. Célunk a felhasználói igények maradéktalan kielégítése, ezért egyedi szoftverek fejlesztésére specializálódtunk, amelyek tökéletesen illeszkednek a szervezet ügymenetéhez és információigényéhez.

Az évek során sikerült kialakítanunk egy termékpalettát, amely az elektronikus banki szolgáltatások minden területét igyekszik lefedni. Jelenleg a magyarországi, Interneten keresztüli banki funkciókat használó ügyfelek 80%-a az általunk fejlesztett elektronikus banki rendszereket használja. A minőségre és a stabilitásra garancia, hogy Magyarország legnagyobb bankja (OTP Bank Rt.) is minket választott az elektronikus banki szolgáltatásainak kivitelezéséhez.

Fejlesztői csapatunk fiatal, dinamikus, jól képzett, a kihívásokat kedvelő munkatársakból áll, akik az informatikában való jártasságuk mellett a célterület jellegzetességeit is jól ismerik. Így képesek vagyunk az igények felmérésére és a követelményspecifikáció elkészítésének átvállalására is.

Szakembereink felkészültsége mellett hangsúlyt fektetünk a legmodernebb technológiák (pl. Java, XML) alkalmazására is, hiszen csak a számítástechnika fejlődésének naprakész nyomon követésével, valamint a legújabb fejlesztőeszközök alkalmazásával lehet magas színvonalú szolgáltatást nyújtani megrendelőink számára, és csak ez biztosítja rendszereink rugalmas alakíthatóságát, bővíthetőségét és más rendszerekhez való illeszthetőségét.

Eddigi tevékenységünk során elsősorban nagyvállalatok számára készítettünk banki és pénzügyi rendszereket, valamint kiemelt biztonságú e-business szoftvereket. Mára már elmondhatjuk magunkról, hogy Magyarországon az Internetes bankolás területén piacvezetővé váltunk, s többek között az ország legnagyobb bankja is a mi szoftvereinket használja ezeken a területeken (lsd: Főbb referenciák). Azonban munkatársaink széleskörű - a banki informatikán túlmutató - gazdasági ismeretei, valamint kedvező áraink lehetővé teszik alkalmazások fejlesztését kis- és középvállalkozások, valamint költségvetési szervek számára is.

Alkalmazásainkat egyöntetűen jellemzi:

  • a modularitás,
  • a gyors bevezethetőség és hatékony illeszthetőség,
  • a komplex szolgáltatási kör,
  • a kiemelt adatbiztonság,
  • az egyszerű kezelhetőség,
  • a gazdaságos üzemeltethetőség,
  • az egyedülálló ár/szolgáltatás arány,
  • a megbízhatóság,
  • a legkorszerűbb technológiák használata.

Bevezethetőség:


A termékismertetőben szereplő programcsomagok bevezetési ideje általában 2-3 hónap. Természetesen a helyi sajátosságok függvényében (pl. illesztési lehetőség a számlavezető rendszerekhez, használni kívánt üzleti funkciók köre stb.) ez a becsült idő változhat.

A termékismertetőben felsorolt termékeken kívül egyedi szoftverek tervezésében és fejlesztésében is szívesen állunk rendelkezésükre. A sokéves tapasztalatnak és a kipróbált technológiák használatának köszönhetően a versenytársaknál rövidebb szállítási határidőkkel és alacsonyabb fejlesztési költségekkel tudjuk vállalni a kivitelezéseket.

Az árak tekintetében több alternatívát is kínálunk: az egyszer fizetendő használati díj vagy az évente fizetendő licence díj formájában. A rendkívül kedvező áraknak és a kiváló minőségű szolgáltatásoknak köszönhetően az ár/szolgáltatás arányát tekintve Magyarországon jelenleg piacvezetők vagyunk, amiről Önök is bármikor meggyőződhetnek.

Elérhetőség:


Amennyiben termékeink és szolgáltatásaink felkeltették érdeklődésüket kérjük jelezzék felénk, hogy egy prezentáció keretében részletesebben bemutathassuk programcsomagjainkat és válaszolhassunk a felmerült kérdésekre.

E-mail címünk: office@unisoft.hu

Telefonszámunk: +36-20-9640079

Címünk: 1191 Budapest, Toldy utca 17.